Warsaw Motorcycle Show 2018 - relacja z targów

redakcja
06.03.2018 11:21
A A A
Targi

Targi (Autotrader.pl)

Największe targi motocyklowe w kraju już za nami. Warsaw Motorcycle Show 2018 udowadniają, że miłośników jednośladów w Polsce nie brakuje. Oto nasza relacja.

Od jakiegoś czasu w branży krążą opinie, że prosperity tej branży w Polsce się już wyczerpała. Ale ilość gości oraz skala targów świadczą przeciwko takiemu takiemu stwierdzeniu. 

Warsaw Ptak Expo

Targi odbyły się w jednym z największych centrów wystawienniczych w Polsce - Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie. Takiej frekwencji wśród uczestników mogłaby pozazdrościć dowolna impreza, nie tylko motoryzacyjna.

Choć organizatorzy nie dostarczyli jeszcze danych dokładnych danych, to gołym okiem było widać, że impreza była oblężona przez wystawców, ale przede wszystkim przez fanów jednośladów.

BMW i wielcy nieobecni

Swoje stanowiska mieli niemal wszyscy mniejsi i więksi producenci motocykli oraz osprzętu. Zabrakło jedynie dwóch dużych producentów - Hondy oraz Ducati. 

TargiTargi Autotrader.pl

Swoich środków na promocję z pewnością nie szczędziło BMW. Ogromne stoisko witało zwiedzających z daleka. W czasie targów miała miejsce premiera nowego modelu K1600 Grand America. Zwiedzający natomiast nie mieli okazji zobaczyć premierowo GSów czyli modeli F750 i F850. 

Yamaha i Suzuki

Tuż obok wystawiała się Yamaha, gdzie można było sprawdzić bogato wyposażonego MT-09SP, Tracera 900 GT, a także odświeżonego MT-07, który jest bestsellerem.

Suzuki również posiadało potężną reprezentację. Tutaj największą furorę zrobił premierowy SV650X. Wrażenie robiły również podrasowane GSX-R-y oraz power nakedy GSX-S. 

Kawasaki i Husqvarna

Kawasaki jak zawsze pochwaliła się modelem Ninja tym razem w wersji H2. Największą uwagę jednak na stoisku przyciągnął premierowy naked Z900RS.

Główną atrakcją był podest z nowym Vitplenem 701, któremu towarzyszyły dwa małe Svartpileny 401.

Inter Cars

Inter Cars wziął od tego roku na swoje barki dystrybucję całej gamy pięknych włoskich motocykli. Na ogromnym i solidnie wyposażonym stoisku prezentowały się takie marki jak Moto Guzzi, Aprila, Mondial czy Norton.

Stoisko marki NortonStoisko marki Norton Autotrader.pl

Najbardziej przykuwały wzrok maszyny od tego ostatniego producenta, lecz jest to wyższa półka. Ale i fani Moto Guzzi mogli zawiesić spojrzenie na piękny California Touring oraz modele naked z rodziny V7 i V9.

Polskie marki

Na rodzimej imprezie nie mogło zabraknąć również Polskich motywów. Prezentował się między innymi Romet z pokaźną gamą modeli. Junak był koleją polską atrakcją. Motocykle z korzystnej półki cenowej i wykonane porządnie. 

Również producent Zipp pokazał się z dobrej strony. Zaprezentowany model RavenX oraz skuter w klimacie retro LaVissa, cieszył oko zwiedzających.

Marki amerykańskie

W oddzielnej hali ustawili się amerykanie ze swoimi dobrami. Najbardziej była wyeksponowana marka Harley- Davidson z nowym modelem Sport Glide. Odwiedzający mogli się również zapoznać z modelami serii Street Rod. 

Premiera nowego modeluPremiera nowego modelu Autotrader.pl

Triumph chwalił się swoimi szlagierowymi modelami Tiger 800 i 1200. Ale nie zabrakło również modeli Bonneville - Bobber Black i Speedmaster w różnych wersjach.

Warsaw Motorcycle Show 2018

Targi odbywające się w podwarszawskim Nadarzynie były okazją by przekonać się, że kierowcy jednośladów są w Polsce pokaźną grupą użytkowników. Fanów dwóch kółek jest z roku na rok coraz więcej.

Toteż impreza takiego formatu musi spełniać swoje normy. Te targi z pewnością dają radę. Do zobaczenia za rok!