REKLAMA

Oryginalny pomysł Renault

materiały prasowe

Trudno wyobrazić sobie kogoś, kto pasowałby bardziej niż Jasiek Mela do powyższego hasła. Młody podróżnik wielokrotnie udowodnił, że niepełnosprawność jest ograniczeniem względnym, można z nią żyć pełnią życia, realizując swoje pasje i marzenia.

Jasiek Mela, mimo poważnej niepełnosprawności – w wypadku stracił lewe podudzie i prawe przedramię - został między innymi najmłodszym zdobywcą dwóch biegunów, wszedł na Kilimandżaro i wspinał się na Elbrus. To naprawdę imponujące i niezwykłe osiągnięcia.

Nie przypadkiem został więc polską twarzą w międzynarodowej kampanii Reanult Limited. Jest ona adresowana do osób odważnych, dynamicznych, kreatywnych, żyjących pełnią życia i przez to wyjątkowych, które nie boją się życiowych wyzwań.

Renault proponuje im serię limitowanych, bogato wyposażonych modeli w atrakcyjnych cenach i z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeniowym: Clio, Captur, Megane, Kadjar i Talisman.

Wyróżniająca się, unikatowa tapicerka, ekskluzywne aluminiowe obręcze Celsium i system parkowania tyłem to wspólne cechy samochodów z serii Limited. Poza tym, w zależności od konkretnego modelu, są one dodatkowo wyposażone. W wypadku Renault Clio Limited np. o nawigację z 7-calowym ekranem dotykowym i światła przeciwmgłowe. Z kolei w Megane Limited pojawia się dwustrefowa klimatyzacja automatyczna i fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego.

Informacje o autach znajdziemy na stronach portalu motoryzacyjnego Autotrader.pl. Można tam nawet zostawić namiary w celu umówienia się na jazdę próbną interesującym nas, konkretnym już, modelem.

Renault prowadzi kampanię serii Limited również poza Polską. Tam jej ambasadorami, podobnie jak w Polsce, zostali wyjątkowi ludzie. To Belg Jonathan Kanda zajmujący się tańcem mimo sporej nadwagi oraz Estrella Prieto, jedna z pierwszych kobiet-strażaków pracujących w Hiszpanii. Przekaz jest czytelny – wszystkie te osoby, podobnie jak Renault, przekraczają swoje granice.

Add comment