Skomentuj:
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Motointegrator #CAC jest obecnie największym ogólnopolskim pucharem dla samochodów klasycznych i zabytkowych. Zeszłoroczne eliminacje gromadziły po 150 załóg, startujących głównie samochodami wyprodukowanymi przed rokiem 2000. W 2017 roku do rywalizacji zostaną dopuszczone także młodsze auta, a zawody rozdzielone na dwa dni
- Obecny sezon będzie bardzo ciekawy i pracowity, bo zorganizujemy w sumie 12 imprez. Nasze największe zawody, czyli Motointegrator Classicauto Cup, urosły już tak, że podzielimy je na dwa niezależne cykle. Jeden dla klasyków i youngtimerów, a drugi dla wszystkich. Oczywiście pozostaniemy też przy organizacji otwartych treningów i dodatkowych atrakcji, np. odcinka nocnego - zachęca Tomek Ważyński, organizator cyklu Motointegrator #CAC. - Zupełnie nowym przedsięwzięciem będzie nasz pierwszy rajd turystyczny. Odwiedzimy Spałę i okolice, będzie czas na zwiedzanie i spotkanie z innymi pasjonatami zabytkowych aut. Jednak najwięcej emocji budzą dwie imprezy wyścigowe. Wzorem lat dziewięćdziesiątych wykorzystamy do nich lotniska, gdzie można ułożyć odpowiednio zapętloną trasę. W wyścigach pojadą auta z podstawowym pakietem bezpieczeństwa, bez żadnych ograniczeń wiekowych.
W ramach Motointegrator #CAC, oprócz klasyfikacji generalnej i grupowej, będą rozegrane także puchary markowe, takie jak Toyota Cup.
- W 2016 roku odbyła się pierwsza edycja pucharu Toyota Cup. W sumie rywalizowało prawie 50 kierowców. Wśród nich znalazł się nasz zespół Toyota Team Classic, którego kierowcy zasiedli za kierownicami czterech samochodów Celica GT 6. generacji - wyjaśnia Michał Horodeński, szef Toyota Team Classic. - Cieszymy się z udanego debiutu i ze zdobycia pucharu w klasie oraz w Toyota Cup. W nowym sezonie powiększymy team o dwa nowe samochody. Jednym z nich będzie Celica GT, natomiast drugi niech jeszcze przez chwilę pozostanie tajemnicą.
Kalendarz imprez typu track day uzupełnią wyścigi rozgrywane w Ułężu i Białej Podlaskiej oraz rajd turystyczny.
Motointegrator #CAC:
01-02.04 Biała Podlaska
02-03.05 Kielce
03-04.06 Ułęż
09.09. Kielce
07-08.10. Tor Jastrząb
Wyścigi: 25.06 Biała Podlaska, 15.08 Ułęż
Rajd turystyczny: 20.05 Spała
Szczegóły na stronie www.classicautocup.pl
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX