REKLAMA

Limuzyny klasy średniej

Fot. Audi

Być może zakochaliście się w pachnącym nowością Audi A4. Kuszą was jego światła LED, doskonale wykończone wnętrze, możliwość zamówienia legendarnego napędu quattro i takie ogólne poczucie wyjątkowości otaczające modele spod czterech pierścieni. Świetnie, ale najtańsze A4 za ponad 116 tys. zł ma plebejski napęd na przednie koła (najtańsze quattro kosztuje 140 tys. zł), mało aspiracyjny silnik 1,8 l o mocy 120 KM (10,5 s do setki, maks. 208 km/h, średnio 7,1 l/100 km) i 16-calowe koła ze stalowymi felgami, a za LED-y trzeba dopłacić (w pakiecie za 5,5 tys. zł). I to ma być premium?!

A może lepiej mieć Seata Exeo? Tak, tak, to właśnie Audi A4 poprzedniej generacji, tyle tylko że sprzedawane pod inną marką. Model z 2009 roku kosztuje 37,9 tys. zł i wyposażony jest w 143-konnego turbodiesla (9,2 s do setki, maks. 214 km/h, średnio 5,2 l/100 km - ten sam silnik jest też w nowym Audi A4, najtańszy za 133 tys. zł), a ponadto ma wszystko to, czego wymaga się od limuzyny - klimę automatyczną, tempomat, sensory deszczu i światła, czujniki parkowania, welurową tapicerkę, elektryczne dodatki i skórzaną kierownicę. No właśnie, skora na kierownicy - nie ma jej w standardzie nowego Audi, trzeba za nią dopłacić w pakiecie za prawie 6 tys. zł!

Seat Exeo - ogłoszenie

Seat Exeo

Add comment