REKLAMA

Toyota Supra Turbo (1987-1992)

Toyota Supra

Postanowiłem unikać mocno wysłużonych samochodów, ale kolega w redakcji stwierdził "Supra Turbo do 25 tys. zł? Nie da rady!". Jak to się nie da? Oczywiście, że to możliwe. A przy okazji w zestawieniu znalazł się prawdziwy klasyk!

Supra III (A70) to ciekawa propozycja z kilku powodów. Po pierwsze ma silnik 3.0 Turbo o mocy ponad 200 KM, po drugie to bardzo wytrzymałe auto, po trzecie każdy znajdzie wersję dla siebie. Coupe to propozycja dla miłośników ostrej jazdy, targa ze zdejmowanym dachem chowanym w bagażniku to zaś opcja dla poszukujących czegoś w rodzaju gran turismo. Podobnie rzecz ma się ze skrzyniami biegów.

To jest też dobre auto dla tych, co 25 tys. zł mają na auto, ale na koncie znajduje się jeszcze dodatkowa suma na modyfikacje. Silnik 7M-GTE standardowo jest mało wysilony, ale jego potencjał jest wystarczający. Można śmiało pokusić się o zwiększenie mocy do ok. 350 KM bez obawy o trwałość jednostki.

Toyota Supra - Ogłoszenia

Nadwozie: coupe 2d, targa 2d
Sinik: R6 3.0 Turbo (230-232 KM)
Skrzynia: M5, A4
Napęd: tylny

Alternatywa: Innym samochodem dającym spore możliwości tuningu i podobnie jak Supra wykorzystywanym często w zawodach sportowych jest Nissan 180SX/200SX. 200-konne S14 są droższe, łatwiej dostać S13 jako bazę do dalszych prac. Większość jest jednak już mocno wyeksploatowana.

Toyota Supra TurboToyota Supra Turbo

Toyota Supra Toyota Supra Coupe

Toyota Supra TargaToyota Supra Targa

Nissan 180SX (S13)Alternatywa: Nissan 180SX (S13)

Add comment