Honda Civic Type-R
Honda Civic VII-generacji w wersji Type-R to dobra propozycja. Samochód jest niezawodny, a jego główną wadą jest... wygląd. I to też nie dla wszystkich, bo naprawdę źle wygląda wersja 5d, która nas nie interesuje. Z przodu pracuje wolnossący, wysokoobrotowy silnik 2.0 i-VTEC o mocy 200 KM. Jest ona uzyskiwana przy 7400 obr./min., a moment obrotowy w swojej maksymalnej wartości pojawia się przy 5900 lub 6000 (w zależności od specyfikacji). Trzeba mieć świadomość, że do dynamicznej jazdy potrzebne są tu wysokie obroty. Mimo dodatkowych 40 KM w stosunku do poprzednika osiągi nie poszybowały do góry. To zasługa większej masy.
Honda Civic Type-R - Ogłoszenia
Nadwozie: hatchback 3d
Sinik: R4 2.0 i-VTEC (200 KM)
Skrzynia: M6
Napęd: przedni
Alternatywa: Gen. VI w wersji VTi z silnika 1.6 VTEC wyciska 160 KM. To wspaniała jednostka zapewniająca i tak sporo emocji. Ze względu na wiek trzeba jednak mieć na względzie pojawiającą się w wielu miejscach rdzę. Dobrze utrzymane, bądź profesjonalnie zmodyfikowane egzemplarze wcale nie są tańsze od gen. VII Type-R.
2003 Honda Civic Type-R
2003 Honda Civic Type-R
Alternatywa: Honda Civic VTi (1996-2000)