Renault Megane RS
Za 25 tys. dostaniemy pierwszą generację Megane Renault Sport. Wzór hot-hatcha segmentu C i pierwszy model od którego zaczęło się szaleństwo rekordów na Nurburgringu.
W 2004 roku na bazie Megane II dział renault Sport zbudował Megane RS. Od samego początku napęd realizował dwulitrowy silnik z doładowaniem. Na początku miał 225 KM, co wystarczało do osiągnięcia setki w 6 sekund. W 2008 roku jego specjalna wersja R26.R lżejsza o 123 kg pobiła rekord okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring wykręcając czas 8:16,90.
Zakup "regularnego" RS-a ma sens, bo auto daje sporo frajdy z jazdy, ale jednocześnie jest praktycznym hatchbackiem. Wersja R26.R to mało praktyczna wydmuszka o znikomej przydatności do jazdy na co dzień. Przeszkadzać może wysoka pozycja za kierownicą.
Renault Megane RS - Ogłoszenia
Nadwozie: hatchback 3d
Sinik: R4 2.0 Turbo (225-230 KM)
Skrzynia: M6
Napęd: przedni
Alternatywa: Z garaży Renault Sport wyjeżdżała tez wersja napędzana 175-konnym silnikiem wysokoprężnym.
Renault Megane RS R26
Renault Megane RS R26.R
Alternatywa: Renault Megane RS dCi 175