REKLAMA

Subaru Impreza GT (1995-2000)

Subaru Impreza GT

Słowem wstępu. Założenie to samochód dający możliwie najwięcej przyjemności z jazdy. W wyborze nie wybrzydzaliśmy, starając się zaproponować każdemu coś innego. Dla jednych auto z tylnym napędem, dla innych quasirajdówkę z napędem 4WD, no i oczywiście są też hot-hatche. Wyznacznikiem cenowym jest rynek niemiecki, gdzie oferta jest większa, a ryzyko zakupu rozbitka mniejsze. Limit to 25 tys. zł (ok. 5,9 tys. euro).

Zaczynamy od Subaru. Nasza propozycja to Impreza GT (pierwsza generacja Imprezy). W tym limicie cenowym można przebierać w ofertach. Czasem zostanie coś na drobne naprawy, a w przypadku aut tego typu musimy mieć to na względzie. Pod maską upchnięto dwulitrowego boxera z turbodoładowaniem o mocach 208-218 KM. Lepiej poszukać egzemplarzy z ostatniego okresu produkcji (99-00) z najmocniejszym silnikiem. Nie chodzi o tych kilka KM, ale o fakt, że z czasem jednostkę dopracowano i sprawia ona najmniej kłopotów. Doskonały, bo symetryczny (50:50) napęd na obie osie da sporo radości na luźnej nawierzchni i... zadba o bezpieczeństwo.

Subaru Impreza GT - Ogłoszenia

Nadwozie: sedan 4d, kombi 5d
Sinik: B4 2.0 Turbo (208-218 KM)
Skrzynia: M5
Napęd: na obie osie, stały

Alternatywa: Niektórzy słusznie zauważą, że w tej cenie, zarówno w Polsce, jak i w Niemczech, można już kupić WRX-a (druga generacja Imprezy). To prawda. Ogłoszeń nie ma w tym przedziale za wiele, więc trzeba jeszcze dokładniej przyjrzeć się autu.

Subaru Impreza GTSubaru Impreza GT

Subaru Impreza GTSubaru Impreza GT

Subaru Impreza GTSubaru Impreza GT

Subaru Impreza WRXAlternatywa: Subaru Impreza WRX

Add comment