Twórcy nowej kampanii reklamowej chcieli w sposób nie dosłowny pokazać przywiązanie nowego modelu Mitsubishi do miasta oraz orientalnej kultury Japonii.
SPRAWDŹ MODEL SPACE STAR >>
Global Small
Space Star to główny przedstawiciel projektu pod nazwą "global small", co niektórzy eksperci tłumaczą na "mały samochód globalny". Auto trafiło już do ponad pół miliona właścicieli, a "global small" można uznać za sukces marki.
Główne atuty Space Star to przede wszystkim niskie zużycie paliwa (4,1l/100km), łatwość manewrowania dzięki małemu promieniowi zawracania (zaledwie 4,6 m) oraz korzystnymi warunkami.
Oryginalna kampania marketingowa
Polskie przedstawicielstwo Mitsubishi Motors postawiło na oryginalną kampanię reklamową. Wyjątkowy jest, przede wszystkim telewizyjny spot reklamowy, który został wyprodukowany łącząc nagrane auto nałożone na rysunkowy materiał. Dzięki czemu, otrzymano wyjątkowe połączenie realnego auta z filmem typu anime.
Kampanię Mitsubishi Space Star postanowiliśmy przygotować sami od początku. Dzięki zastosowaniu bardzo popularnego stylu pochodzącego z japońskich filmów animowanych anime wierzymy, iż nasza kampania będzie oryginalna i zauważalna wśród dość typowych reklam motoryzacyjnych w Polsce.
- mówi Łukasz Wójcik, pomysłodawca kampanii oraz dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Pomysłodawcą spotu reklamowego i dyrektorem kreatywnym jest Łukasz Wójcik, który na co dzień piastuje stanowisko dyrektora marketingu i PR firmy MMC Car Poland, generalnego przedstawiciela marki Mitsubishi Motors na polskim rynku. Za produkcję i animację spotu reklamowego odpowiada agencja Juice we współpracy z rysownikiem Przemkiem Widłem oraz rysownikiem Michałem Dziekanem.
Za udźwiękowienie spotu odpowiada Michał "Jurgen" Jaroszewicz (Juice Sound). Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom, a materiały do Internetu przygotowała agencja Digital Sunset.
Kampania niestandardowa - outdoorowa
W ramach Filmowej Stolicy Lata reklamy Mitsubishi Space Star pojawią się w Kinie Samochodowym Mitsubishi przed wszystkimi projekcjami w całej Warszawie. Aby jeszcze bardziej podkreślić miejski charakter auta zaplanowano mural na ulicy Koszykowej.
Naprzeciwko popularnej w mieście Hali Koszyki, który namalowany zostanie przez firmę Good Looking Studio. Z przeznaczeniem dla mediów społecznościowych marki zostały wyprodukowane dwie sesje zdjęciowe we współpracy z fotografem Pawłem Poręckim.
Źródło: materiały prasowe / Mitsubishi Motors