REKLAMA

Nowy szef Europejskiego Ośrodka Mitsubishi Motors

Jorge Diez

Jorge Diez (materiały prasowe)

Jorge Diez jest absolwentem Royal College of Art w Londynie. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w Volkswagen Group, gdzie był szefem działu projektowania nadwozi w Seacie i szefem działu motoryzacyjnego w Audi Konzept Design w Monachium.

Podczas swojej kariery Jorge był odpowiedzialny za projektowanie takich modeli jak Seat Leon, 20V20, Audi A7 i Audi TT. W 2007 roku Audi TT otrzymało tytuł World Car Design of the Year.

- Miło mi poinformować, że Jorge Diez dołącza do naszego zespołu projektowego i będzie nim kierował w Europie - powiedział Tsunehiro Kunimoto, wiceprezes działu projektowego MMC. - Jest osobą, która potrafi połączyć strategiczne myślenie z kreatywnym przywództwem. Z niecierpliwością czekam na zwiększenie kreatywności i jakości w projektowaniu przyszłych modeli Mitsubishi, które będą powstawać w ramach rozwoju naszego europejskiego oddziału.

O Mitsubishi Motors Europe Design

Założony w 2014 roku dział Mitsubishi Motors Europe Design jest jednym z globalnych studiów projektowych MMC, które ściśle współpracuje z innymi globalnymi studiami projektowymi w Tokio i Okazaki. Międzynarodowy zespół opracowuje zarówno prototypowe, jak i produkcyjne projekty pojazdów mając na uwadze potrzeby i punkt widzenia europejskich klientów. Oddział wyposażony w najbardziej zaawansowane narzędzia jest w stanie stworzyć pełnowymiarowe modele i projekty.

O Mitsubishi Motors
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2017 wyniosła 1 101 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,19 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.

Add comment